به گزارش ايسنا دبير ستاد مركزي بزرگداشت امام خميني(ره) درباره روز سخنراني كانديداها در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: غير از مراسم شب 14 خرداد كه طبق سنوات گذشته رييس‌جمهور ـ كه از كانديداهاي رياست جمهوري هم هستند سخنراني مي‌كنند ـ آقاي كروبي در شب 15 خرداد آقاي موسوي شب 16 خرداد و آقاي محسن رضايي روز 15 خرداد در حرم مطهر امام خميني سخنراني خواهند كرد.
انصاري اظهار كرد: ستاد مركزي بزرگداشت امام خميني (ره) در ابلاغيه‌اي رسمي در روزهاي آينده اين برنامه‌ها را از جهت زمان دقيق آن اعلام خواهد كرد.

وي افزود: نفس حضور كانديداها در اين مراسم و حضور آن‌ها در مراسمي ملي همانند اقداماتي است كه صداوسيما انجام مي‌دهد و ما تنها پيشنهاد دهنده نبوديم بلكه خود كانديداها نيز گذشته از زمان سخنراني، نفس حضور در اين مراسم را با اهميت مي‌دانند و ما سعي كرده‌ايم در دو سه روز مراسم رسمي با توجه به نظرخود كانديداها و ستادهاي آن‌ها در مورد سخراني آن‌ها برنامه‌ريزي داشته باشيم تا علاوه بر حضور و شركت مردم ستادهاي انتخاباتي و هواداران كانديداها از اين فرصت استفاده كنند.

وي تاكيد كرد: البته در مورد انعكاس رسمي مراسم هنوز تصميمي نگرفته‌ايم و بايد اين مساله با صداوسيما، رسانه‌ها و كانديداها هماهنگ شود كه آيا سياست پخش مستقيم را خواهيم داشت يا ضبط برنامه و پخش آن در فرصتي ديگر و يا سياست ديگر. اين مساله در روزهاي آينده اعلام خواهد شد كه پخش برنامه‌ها برچه اصولي استوار است، اما ستاد مركزي منعي در اين راستا ندارد و اميدواريم به اندازه‌ توان و وسع خود انتظار كانديداها و مردم را برآورده كنيم.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا